Växtvärk!

Känns som att jag har växtvärk i benen!
Kan man verkligen ha växtvärk när man snart ska fylla 25? Tror ju knappast att jag växer..

Idag har vi (jag och barnen)spenderat dagen på stan.
Först lunchat med bästa tjejorna, Ema, Nicoline, Elin och Isabelle ❤
Planen var att vi skulle luncha på salladsbaren, men då ingången inte var gjord för att komma in med en syskonvagn fick vi ändra våra planer.
Jävligt irriterande!

Efter lunchen gick vi och strosa i affärerna.
Mötte upp min mormor som så snällt ville köpa alla hjärtans dag present till barnen, så dom fick sig jätte fina kläder :) tack älskade du ❤

Väl hemma igen, kl 4 började jag med maten, jag som alltid har den klar och serverad när Simon kommer från jobbet(fy skam?)
Så idag blev det en sen middag, men det gjorde då ingenting, då jag inte alls var så hungrig.
Middagen bestod av, hemmagjorda laxbiffar, potatis och skolsås(hemmagjord remouladsås), blev riktigt gott om jag får säga det själv!
Biffarna blev liiite för torra, men då vet jag det till nästa gång!

Inte gjort något speciellt efter middagen, förutom dom vanliga kvälls rutinerna, dansat gangnam style, och badat båda barnen :)
Efter dom hade somnat(Liam just innan åtta och Alicia just efter) så lade jag mig i soffan och kolla på familjen annorlunda.
Och när det var slut slog vi på filmen django som vi även ikväll slog av gör att gå o sova :p fasiken filmen är ju 2.45 lång!

Påtal om något annat, Liam har börjat ta sig frammåt! Och snart kryper han.
Han ställer sig på alla fyra och gungar, och har gjort så i några dagar nu.
I lördags var första fången han ålade/puttade sig framåt, men bara en gång.
Men idag har det varit länge "sträckor" :)! Våran pojke som inte är någon bäbis nå mer! Han har ju till och med fått 2 tänder ❤

Näe nu ska jag sova!
Tidig uppstigning imorgon, Alicia ska på dagis, och Ema kommer på morgon besök, bokstavligt talat, kl 07.00 :)
Så trevligt!

Avslutar denna inlägg med att säga
- Jag älskar er mina underbara barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0