Sådeså

Gjorde inte en enda punkt av alla måsten som jag skrev ner tidigare idag!
Istället klädde jag på mig och Liam, hämtade upp mamma, ängla och Lotta, mötte upp Anton och tog sedan en lång och härlig promenad på isvägen i det härliga vårvädret!
Fick ihop 6.3 km :)

Men dock blev jag halta Lotta när jag kom hem, pga av de dumma skavsåret som är på världens konstigaste ställe! Och stort är det!

Ikväll har jag varit på lektion nr 2, intressant med ganska drygt att sitta i 3 timmar och bara lyssna, med endast 5 minuters bensträckare!
Fast samtidigt går tiden ganska fort, men det är förjävla oskönt att sitta så pass länge!

Känns som att man knappt hinner träffa Alicia eller Simon den här veckan!
Häntat Alicia halv 2, hinner sitta och mysa en stund med sen måste jag börja med middagen, och Simon hinner jag bara träffa som hastigast när vi äter middag, innan det är dags för mig att pysa iväg på lektion!


Nä nu ska jag sova.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0