Mysdag

Idag var jag och barnen haft en mysig dag.

Vi började dagen med att fara på babysång, där Alicia fick baka tunnbröd också :)
Så kul att se att Liam också gillar babysången :) han älskar musik, som sin syster :)
Åt mellis, varmkorv och sedan kom Ema och då for vi in till stan för att äta lunch :)
Satt läääänge på friends, surrade om allt mellan himmel och jord!
Alicia var så trött att hon somnade sittandes i mitt KNÄ!
Så jag la henne i Liams vagn och där sov hon i en timma :p

Gick sedan runt på några affärer, och Alicia var så duktig, hon gick hela tiden utan gnäll om att åka vagn :)(hade inte med mig syskonvagnen). Är så stolt över min tjej <3

Nu ikväll har vi inte gjort mycket alls.
Lekt, tvättat och kollat tv :p det gamla vanliga alltså!

Nu sova!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0