MYS

Äntligen är fredagen kommen, det betyder att familjen är hel ❤
Helgen spenderar vi uppe i byn.
Förhoppningsvis så är vädret på våran sida för en gångs skull, med det tror jag faktiskt inte, verkar då inte så när man kollar på vädret.. Kallt som satan ska det vara! Typsikt!
Hade ju velat fara ut och åka skoter, och kanske grilla en korv!
 
Idag har jag och barnen spenderat förmiddagen med älskade Elin och Isabelle ❤
 
På eftermiddagen kom Tandlund´s förbi en stund och sa hej då, och sen begav vi oss till Korpilombolo :)
Här har vi inte mer än hunnit dricka kaffe och surrat lite :)
Och nu är Simon och Jens o tittar på en skoter..
 
Resten av kvällen kommer vara lugn och skön.
Kanske passar på att bada bastu, bara för att jag kan :)
 
Nu ska jag vara social..
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0