Helgen är över

Då var även denna helg över!
Den har varit väldigt lugn och skön.
Vi har inte gjort någonting alls, förutom det vanliga, ätit, lekt med barnen, bastat och tittat tv :)
Som vanligt hade vi otur med vädret, har varit jätte fint ute, men kallt!
Alltid så då vi åker upp till byn, på sommaren regnar det under hela tiden vi är där, och på vintern är det då pass kallt eller snöstorm! Why?? Vi verkar ha något otalt med vädergudarna!

Kom hem i lagom tid idag, skönt att åka då det är ljust! Och skönt att komma em, få packa upp i lugn och ro.
Tvättat våra smutsiga kläder, badat båda barnen(och även mig själv) och sen har vi tittat på "Så ska det låta".
Där emellan har vi pressat in en massa bus, skratt och lek, (och trots dom försa 30minuterna vi kom hem) det var en tjej som vaknade på fel sida efter bilturen, hon satt under trappen och grät att hon ville till korpilombolo :p
Och självklart har vi dansat gangnam style, som blivit en rutin i denna familj, varje morgon, förmiddag, eftermiddag och kväll ska det dansas till gangnam style, eller som Alicia säger -Mamma, jag hoppa dajdajstyle :)

Efter så ska det låta började vi att titta på filmen Dajango, men för en gångskull tänkte vi passa på att fånga sömnen(försöka iaf)
Så vi slog av och gick o la oss till sängs, och här ligger vi nu, innan tio, kollar på Pippi Långstrump med gumman som ligger mellan oss ❤ och lillprinsen ligger här breved mig i sin säng och sover ❤
Jag är så lyckligt lottat som har en sån fin familj, jag älskar er! Ni är mitt allt, utan er är jag inget!

Och med dom orden säger jag god natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0