En mysig helg ❤

Sådärja, då var även denna helg över, och som alla andra har den bara susat förbi!

Igår hade vi en utedag :)
Packade in oss, pulka, madrass och en väska full i mat och bagav oss till pulkbacken på ormberget :) Och dit kom även mamma och Ray.
Alicia tyckte det var hur roligt som helt att åka madrass, och det gjorde även vi vuxna :p haha.
Fick till och med mamma att åka med mig, och hon lät nog över hela ormberget så som hon hoade :p

Tyvärr så blåste det mammutar, och solen lyste med sin frånvaro, så det var ganska kyligt, trots att det var nollgradigt ute!
Så Alicia började frysa och ville hem!
Men påväg till bilen ändrade hon sig och ville åka rutschkana, så då åkte vi in stan och åkte några åk, Alicia och alla vi andra :) Tur att man har barn, så man själv kan få vara barnslig!

Alicia blev mindre glad när vi bestämde att vi skulle åka hem, fick nästan bända in henne i bilen, och utan att överdriva skrek hon halvvägs hem, innan hon somnade :p oj va arg hon var, trots+trött är ingen bra kombo! Tur att trotsen bara kommer vid trötthet om man nu ska se de positivt!

Väl hemma igen packade vi uppåt allt, Alicia fortsatte att sova, och sov i flera timmar :p Man blir slut över att vara ute.
När Ema åkte hem, tog jag mig själv i örat och drog mig ut på en promenad, fick ihop nästan 6km, tog exakt 59.51 minuter :) riktigt härligt att röra på fläsket!

Blev en sen middag, rester från fredagen.
Och efter middagen spolade jag upp ett varmt bad med en badbomb i, som jag lade mig i och njöööööt!
Höll nästan på att somna när Alicia kom in och sa att hon ville bajsa :p
Så där låg jag, med Alicia bajsandes breved mig, charmigt med barn :) Fick order att dra igen duschdraperiet så hon fick vara ifred, haha!

Sen hippsvips hade jag 2 busiga barn i badet med mig :) Så vi tre plaskade på ett tag innan det var dags att spola av oss.

Efter duschen bänkade vi oss framför tvn och tittade på Melodifestivalen, tog inte länge så somnade Liam, och Alicia.
Och även jag somnade tidigt, tror klockan var just efter halv tio :p haha

Idag har vi varit uppe med tuppen(självmant).
Lämnade Alicia som har haft en hel dag, med övernattning hos mommo och Ray, och vi har varit på Ikea :)
Blev några tusen kronor fattigare, men några prylar rikare!
Längtar tills allt är uppsatt och klart!
Och Liam, han har varit så duktig där borta! Inte sagt ett ljud, suttit så nöjt i vagnen medans vi gått där i nästan fyra timmar! Så duktig våran älskade prins ❤

Huja vad jag saknar våran babbelgumma ❤
Hjärtat är inte helt utan henne!
Men imorgon får vi mysa igen, och höra henne surra för fullt ❤

Påtal om imorgon, så ska jag sitta vid skolbänken i 3 timmar, även onsdag och torsdag! Ska ta skoterkörkort, och är döööö nervös! Hatar att för det första gå själv någonstans utan att veta om jag känner någon! Är ingen ensam varg med andra ord!
Och för det andra så går jag och prov inte riktigt hand i hand, så jag lär nog vara den första i historian som kuggar!
HUJA VAD NARVÖS JAG ÄR!

Näe nu ska jag försöka sova.

God natt ❤
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0