Buzzador

Nu är alla efterätter uppätna!
Liam älskar verkligen dom! Det roligaste var nog att man kunde hålla själv ;) Oftast då tröck han ut allt och det var ju himla kul(enligt han) :p
Alicia däremot tyckte inte att det var någon hit? Och varför vet jag inte, då det smakar som kräm! Alltså gott!
 
Har gett bort några stycker till vänner som har barn, och även deras barn gillade dom skarpt :)
 
Det jag gillar mest med "Nestlés min frukt" efterätter är att dom är bekväma att ta med när man är och flänger, lätt att ta fram när barnen blir hungriga!
 
Det enda negativa med dom är att dom är något dyrare än glasburkarna.
Så jag kommer att satsa på att ha dom som mellanmål och efterätt när jag är på vift!
 
Kommer jag att köpa dessa i fortsättningen? JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0