Äntligen

Nu är sjukan borta och alla är friska igen *Peppar peppar*.
 
Igår var vi ute på gården i det härliga vårvädret, var nog den varmaste dagen på året igår, så härligt!
Var så skönt att få komma ut och få friskluft och sol!
Passade på att vara ute en längre stund, så vi åt lunchen ute på altanen :)
 
Resten av dagen tog vi det bara lugnt, gjorde det vaniga som att laga mat, leka, spela, bada barnen och titta tv så klart :p
 
Idag vaknade vi före tuppen, kl 07.00!
Förstår inte vad barnen har fått för sig då dom vaknar så tidigt?!
Eller det är Liam som vaknar så tidigt, och väcker Alicia, sen vägrar dom somna om!
Bara att se glad ut och kliva upp!
Tur att jag är en sån som blir pigg fort :p
Men däremot så är barnen trötta, Liam ligger ute i vagnen på altanen och sover, och Alicia ligger i sängen och kollar på Emil, SÅ därför fattar jag inte varför dom ska tjuras med att vakna så tidigt då dom egentligen är trötta!
 
Funderar på vad man ska hitta på idag?
Sugen på att fara till Teknikenhus med barnen, får se om jag får med mig någon :)
När Simon kommer från jobbet och vi ätit middag ska vi fara till Barnenhus och kolla på en ny bilbarnstol till Alicia, så får Liam ta Alicias :) För nu börjar han vara för stor för babyskyddet :p
 
Ni är säkert nyfikna hur det går med Olga :)?
Går faktiskt bra!
Fortfarande lite tjorvigt när man ska väga och mäta allt(när man inte följer deras recept) men man börjar att lära sig.
Känner att nästan min tid går att räkna ut, kolla på hemsidan, vad man ska äta till frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och mellanmål! Och sen laga allt också..
Tror inte att det här hade kunnat bli min livstil, utan mera ett sätt på att gå ner i vikt och sen tänka på vad jag sätter i mig och träna hädanefter då månaden är slut.. PLUS att jag inte har råd att fortsötta månad efter månad.
Men nu vet man varför man stått stilla! Blir äta mindre men oftare och nyttigare!
Det viktigaste, RÖR DIG MER än vad du stoppar i dig!
Blir spännande och se om det hänt nånting på fredag(på 5 dagar). Tror faktiskt inte det :p Men längtar som fasiken till fredag då jag får mitt träningschema :)!
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0