Usch för magsjuka

Haft en toppen helg, som tog slut allt för fort!

I lördags kom mamma och Ray o hämtade upp mig, oj va konstigt det lät?
Ja men så var det iaf, så for vi till arcus på vår loppisen :)!
När vi kom dit fick vi först stå o en låååång bil kö, och sedan fick vi stå i en lång kö för att betala in oss! Men som tur var gick det ganska fort!
Som vanligt så hittar man inget speciellt!
Köpte en tröja till Linnea och ett pingisracket till Simon, så köpte mamma ett skit snyggt halsband till mig!

Egentligen hade man själv behövt stå där och sälja än att gå där och köpa!
Nästa gång så ska jag fasiken stå där!

Resten av eftermiddagen spenderades hos Tandlund's, där vi blev bjudna på roligt god middag!
Mot kvällssidan gick jag hem, och fick med mig Alicia och 2 extra barn, Tim och Linnea :) Liam och Simon stannade kvar en stund.
När vi kom hem började jag och tvätta medans barnen lekte.
Sen fick dom alla tre hoppa i ett bad :)
Efter badet åt dom kvällsfika och sedan kollade dom film i Alicias rum, där Tim somnade i puffen :)
När Simon kom hem så blåste vi upp våran extra säng, bäddade där och lyfte över honom :) efter ett tag så somnade både Alicia och Linnea.
Tim var så stolt och mallig när han vaknade på morgonen, att han vågade sova över här :)!

Blev en tidig morgon, Tim slog upp ögonen kö 06.00, kan inte komma ihåg sist jag vaknade den tiden!
Men la mig med han i sängen och vi låg o tittade toy story, tills tjejerna vaknade :)
Då åt vi frukost och städade undan lite!

Sen var det dags för hela gänget att fara till Leos!
Var där från 11 till efter två nångång, alla barnen var helt slut, men hade nog kunnat vara där tills dom stupade :p
Vi vuxna var nog minst lika slut :)
Alltid lika kul att fara på Leos, då får man bli barn igen!

Efter Leos for vi till Max, som fick laga våran middag!
Och efter det for vi hem en snabbis, sen for vi, jag, Simon och barnen till Matti och Elin för att se deras lilla Prins Kristian!
Åååh då söt han var, och liten!
Alicia var helt salig, satt med han i famnen och bara log!
Hon har ju önskat sig ett till riktigt Liam i födelsedags present :p haha..
Hon verkligen älskar bäbisar våran lill mamma ❤
Och jag blev mer bäbissjuk såklart!!

Idag har vi haft sovmorgon, Alicia kom till våran sång just efter 8, och låg o mös tills Liam vakande kl 9 :)
Klev upp, och åt frukost, då Liam började att spy :(
Så vi välkomnar Magsjukan i detta hus!
Har spytt 3 gången, inga mängder, fast då har han ju inte ätit heller..
Han är som endå pigg och lekfull i mellanåt, men just nu ligger han och sover, stackars lilla prins ❤
Hoppas vi andra klarar oss!!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0