Underbart

Nu är det bokat och klart!
Den 16 maj åker jag till Stockholm en weekend för att hälsa på bästa Nicoline ❤ wiiiie


Vilket härligt väder det bjöds på i söndags!
Morgon började vi med att bara ligga och mysa hela familjen i sängen ❤
Efter frukosten gick vi ut, och var ute hela dagen, lekte och solade på altanen :)
Middagen fick bli något så enkelt som grillad hamburgare och pommes :) och det åt vi ute.
När middagen var uppäten och undan olyckan så började hockeyn, så då satte vi oss och tittade på den skit matchen!!

Igår var jag, barnen och mormor och handlade, var ute efter ett par galonhandskar till Alicia, men det är slut överallt!!
När Simon kom hem från jobbet åt vi middag, och sedan for vi alla till storheden, köpte presenter till Linnea som fyllt hela 6 år förra veckan, och ska ha kalas nu till helgen :) ❤
Och så böt vi våran matta, som gick sönder efter att ha kemtvättat den!
Blev inte en till turkos, utan nu tog vi en svart matta, så nu är vi inte fast i turkost, utan kan byta färg om vi lessnar :)
Vi skulle ha farit och hälsat på Elin och Matti, med dom for in till bb, och fick en söt liten prins i natt ❤ GRATTIS!!

Kan ju säga att jag blev lite sugen på en till när dom skickade bilden på det lilla underverket!
När ska man känna stopp?

Nu sitter jag hos mormor och morfar, jag och Liam for hit när vi ade lämnat stora syster på dagis!
Sitter och väntar på att mamma ska komma, så ska vi fara o sola :)

Ikväll blir det att jobba, 16.15-21.15!

Hejpahej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0