Snart slut

Vilket väder vi haft denna Påsk, toppen väder varje dag, strålande sol och varmt!
Det tackar vi vädergudarna för!

Idag har vi varit ute i 6 timmar!
Kanon väder som alla andra dagar, men idag var nog den bästa dagen.
Varit till Simons familjs stuga på sjön, pimplat, grillat, solat och kört skoter :)

När vi kom hem käkade vi tacos, sen så bastade hela familjen tillsammans, alltså våran lilla familj ;)
Liam och Alicia blev less efter ett tag, var nog för varmt :p

Nu sitter vi alla och kollar sista avsnitten av familjen annorlunda :)
Och hör o häpna, jag har unnat mig godis! Så här på sista påskdagen, men sen jävlar blir det hård träning igen!
Ska bli spännande att se hur mycket + vågen visar imorgon bitti, har lite små ångest över att sätta mig där, för jag VET och KÄNNER att jag gått upp!!

Puss o hej!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0