Sjukstuga

Go kväll.
 
Prinsen är fortfarande sjuk, var in med han på jouren igår kväll, eftersom febern inte ville ge sig..
Men vi skulle avvakta och kurera med mera alvedon..
Morgon tempen idag var 39.3, och sedan har han legat på 38.7 hela dagen/kvällen..
 
Alicia hon hostar, och hostar.. Måste nog ringa så hon får någon slags hostmedicin, astmamedicinen hjlper ju inte mot själva hostan.. I förrgår kväll hostade hon tills hon spydde :(
Och nu ligger hon och hostar och gråter i mellanåt.. Mina små hjärtan ♥
 
Så även denna dag har spenderats inne.
Låg i sängen till halv elva imorse, riktigt skönt!
Liam har vaknat efter 02, kl 06 och 08, och har velat äta.. Bara bra då han är sjuk!
Alicia vaknade just efter 8, men somnade om till 10 :) Tack och lov!
 
Lite jobbigt att vara själv då ena barnen är sjukt och vill vara i famnen, och det andra barnen blir rastlöst och vill leka
Så har frsökt ge dom lika mycket tid.. Alicia har hjälp mig att laga mat, oså har vi suttit i hennes rum och lekt, och Liam har fått ligga på hennes puss breved :)
Middagen idag blev ungstekt lax och potatis!
Lax kommer att vara en ingrediens långt framöver, då Simon och Niko var och hämtade 55 st laxar, ca 5-6kg st!
En lastbil hade vält, så man fick fara o plocka lax..
Så vi fick 25 var :p Men vi har gett bort massor också :)
Älgkött och lax, det är vad våran frys består av :p
 
Nu sover båda barnen ♥ Och mitt stora hjärta sitter och tittar klart sista avsnittet på Sons of anarchy, jag såg klart det imorse, så då passar jag på att skriva här.
Så nu ska vi snart börja se andra säsongen! Fan så jävla bra det är, man kan inte sluta att se!
 
Hoppas båda barnen är bättre imorgon ♥
 
God natt!
/N
 
Haft besök av familjen Tandlund ikväll och även simons mamma och mormor har varit här :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0