inte vet jag?

Här går det undan, redan torsdag!
Det betyder att det är 2 dagar kvar till tjejfesten, och 12 dagar kvar tills vi åker till Spanien!
 
Påtal på tjejkvällen, ska bli grymt kul, är skit taggad!
Men samtidigt är ångesten och det dåliga samvetet nånsans i kroppen, fast så är det väl alltid första gången man ska gå ut efter man fått barn?
Eller rättare sagt, så är det väl alltid då man ska gå ut när man har små barn?  
 
Tjejkvällen kommer att bestå av tacos hos elin, och sedan bowling på Olerys och där spenderar vi resten av kvällen!
Jag och elin gjorde bort handlingen och bolaget radan igår, skönt att ha det bortgjort!
 
Idag blir det en hemma dag.
Alcia är hemma från dagis då hon fick feber igår kväll, och har det fortfarande.
Så hon ligger i sängen och tittar på Lotta, äter chips och dricker vatten ;)
Förhoppningsvis så är febern pga av en tand som håller på att komma, så det inte är förkyling!
 
Och Liam, han sitter så lugnt i min famn medans jag skrver ner några rader här..
Gav han banan/äpple puré tidigare idag, och det gillade han skarpt! INGENTING kom utanför munnen :p
 
Nu tänkte jag rasta snabeldraken lite, och dra blöthunden längst golven ..
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0