Hmm bakis?!

Vaknade imorse o kände mig bakis! Huvudet var tyngre än bly o likaså var ögonlocken!
Jag som var nytrare än nyktrast igår, måste ju vara alla ånger från Simon :p

Hade hur som helst en jätte trevlig kväll igår!
Var hos Elin o Dan på grillfest.
Åt riktigt god mat, drack gott(alkoholfritt till mig så klart), surrade en massa o spelade Alias.
O vi alla fick oss ett gott skratt, det var väldigt länge sen jag skratta så mycket!
TACK alla för en trevlig kväll, o hoppas på repris snart :)

Idag har vi varit ute o njutit av det fina vädret, Simon o moffa har varit till Sbyn o slängt all skräp vi hade samlat ihop på släpvagnen o jag, alicia o mommo gick till trädgårdhandeln här i rutvik för att kolla på bskar, träd o blommor :)
Köpte hem frön som ska planteras sen. Lök, sallad, purjolök och solros frön :) Alicia ska få plantera sin egna solros hade jag tänkt :)

Till sen lunch-tidig middag åt vi plättar :) Som JAG för engångskull lyckades med att göra, inte en enda som blev fel! Kanske har blivit en plätt-mamma av mig också :p  

Efter maten så var alicia jätte trött o ville lägga sig i sängen o titta pippi, så de gjorde vi o vaknade 2 timmar senare :p Riktigt skönt att få ta en stödvila, både för kropp o själ!
Resten av kvällen har vi lekt med dockar, alicia har nyss fått bada o medans hon har badat o Simon gett henne sällskap har jag tvättat o vikt in tvätt.

Nu står en champinjonstuvning på spisen o puttrar o ja väntar på att ugnen ska bli varmt för att sen kunna göra varma mackor åt mig o hjärtat :)

Nu börjar det närmas sig med målning, HOPPAS att vädret tillåter målning, vi vill INTE ha regn!


Näe nu ska jag forsätta med mackorna så jag sen kan krypa ner med mina älsklingar i soffan.

Ha en bra kväll!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0