Dagen D!

....Och ingenting känner jag(än så länge)..
Kanske ska ställa mig o hoppa hopprep? Eller gå upp o ner för trappen?


Haft en mysmorgon med min älskade dotter som vanligt, alltid lika mysigt att kramas på morgonen ♥ Barra pappa S som saknades! Men nån måste ju slita för brödfödan ;)

Efter frukosten så ville Alicia titta på Pippi så då passade jag på att städa hemmet, dammtorka o dammsuga, tänkte även skura, men kroppen sa ifrån så det fick jag hoppa över o lämna till herren i huset :p
När huset var skinande rent slog vi av pippi o lekte istället :)

Efter lunch så kom Elin & Isabelle förbi, så barnen har "lekt" o vi har surrat av oss om allt mellan himmel o jord, alltid lika trevligt ♥
När S kom hem från jobbet så fick han vara med barnen medans elin färgade mitt hår :) Så nu har jag äntligen fått det färgat, nu behövs bara en klippning!

Simon for sedan iväg till olery´s med jobbet och jag o Elin + barn for till Tuna för att äta middag hos mamma, surströmming :)! MUMMA.
Och där har vi varit tills efter 8 ikväll :)
Alicia har haft fullt upp att leka med Ray :p

Nu sover hon så sött o jag sitter o väntar på att min andra hälft ska komma hem.

Jo förresten, någon som vet om man "får" äta lchf/gi när man ammar?

Snart är den onyttiga tiden förbi, o då blir det en TUFF tid framöver med socker abstinens, stenhård diet och långa promenader!
Så mycket som man kan medans man ammar.


Håll era tummar o tår att det sätter igång i natt!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0