Full rulle!

Det har varit full rulle hela veckan lång, känns som att jag bott på jobbet, o den enda lediga dagen jag hade stor städade jag huset, höll igång från 11 på morgonen till 8 på kvällen, men där emellan tog ja o Alicia en paus o for till Barnmorskan, o allt såg bra ut :)
or hem, slängde ihop en mustig köttfärssoppa, o när middagen var uppäter så började vi att städa bort julen, med hjälp av pappa S.
Så nu är julen helt borta, o den välkomnar vi nästa år igen :)

Nu måste vi bara börja hitta på vad vi ska sätta upp på väggarna, ser så kalt ut :p ..
Men man får ta lite i sänder .. För allt kostar ju pengar ..


Igår var vi o rastade barnen på Leos´s lekland, o även vi vuxna blev rastade :p
Alicia var väldigt skeptisk, ville bara vara i famnen, men sen släptte hon lös, o då åkte vi en massa rutschkana o busade i bollbadet :) Hon är en rädd liten tjej, rädd för allt, till en början iaf ..
Det var vi, och familjen Tandlund som var..
När vi kom hem åt vi middag, o sen på kvällen gick vi ut för bus i snön :) ..
Det var faktiskt ALICIA som visade att hon ville ut, så då passade vi på direkt.. Eftersom hon inte alls gillat att vara ute, bara stått o gråtit o vill upp i famnen, till och med på dagis!
Men igår då hade hon jätte kul , Linnea drog alicia o tim på bobben runt, runt, runt huset, o dom var jätte nöjda :) Så nu kansike rädlsan för att vara ute är borta? Får hoppas iaf..


Idag är det söndag= SLAPPDAG!
Vi ska bara vara hemma heeeela dagen o ta det lugnt o umgås med varandra ♥
Kanske gå ut o leka en stund i snön, för att få lite friskluft!

Till veckan så börjar jag bo på jobbet igen, jobbar 6 av 7 dagar, o alla är långa! Men det är pengar ..
Synd bara att kroppen börjar säga ifrån, får bara mer o mer ont bäckenet :( ..
Det är väl bara att bita ihop ..


Nu ska jag gå o dansa i alicias rum :)

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0