Måndag

Då har även denna dag sprungit iväg. Haft fullt upp hela dagen, först jobbat, sen kom Elin o Isabelle på besök, vi tog en promenad ner till dagis i det fina vädret för att hämta prinsessan ♥ Alicia blev så glad då hon såg att Elin o isabelle var med :)

När dom åkte hem så åt vi mellis, o sen började jag med middagen, som idag har bestått av Körrfärssoppa och nybakta frallor :) Bjöd över familjen Tandlund på middag ..

Jag o Alicia tog oss ett varmt bad när middagsgästerna gick hem.
Har kämpat hela kvällen sen kl 6 att hålla alicia vaken, hon har varit så himla trött..
Tillslut blev hon övertrött o hur busig som helst :) Så vi har busat på förfullt o alicia har haft skratt attacker :p

Hon var så trött att hon helt plötsligt somnade på soffan :) Goungen ♥

Själv försöker jag hålla mig vaken till BB.. Varför ska det visas så sent på kvällen? Jag som barular gå o lägga mig strax efter 22 :p Haha..
På tal på BB, va tycker ni om stolpskottet som ska föda o vara där med sin nyfödda bäbis inne i huset? Hur sjukt är inte det ?! Hoh tycker det är hemskt ... Inte riktigt den miljön en bäbis ska vara i ..


Näe nu ska jag koka mig en kopp te o äta en fralla, o sen sträcka ut mig på soffan, har så förbaskat ont just nu!

Saknar dig älskling ♥

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0