Snart jul!

3:e advent idag, 8 dagar kvar till Julafton ♥
Och en vit jul får vi :) kan man lugnt säga!
Nu tycker jag att räcker!

Helgen har gått fort, som vanligt!
Fredag kväll var vi bara hemma och mös på ♥
Lördag for vi in till stan för att köpa de julklappar som fattades.
Och på kvällen gick vi över till familjen Tandlund's, där barnen lekte, och vi kvinnor färgade håret :p
Skönt att slippa utväxten!

Idag har vi klätt julgranen, bättre sent än aldrig! Den blev jätte fin!
Nu är det vara paketen under granen som fattas, mensen tänkte jag slå in på tisdag när Alicia är på dagis!

Vi har även hunnit ut en sväng på storheden idag, handlat lite..

Efter middagen gick jag ut och ploga, fy tusan va mycket snö, och jobbigt!
Så när jag kom in var det raka vägen in i duschen(nästintill)
Och barnen har badat tillsammans idag, guud va dom har roligt ihop, Liam bara skrattar och skrattar åt storasyster!
Och båda är som fiskar i vattnet, älskar att bada!

Påtala om älska så fick Liam smaka mosad banan idag, oj va han gillade det!
Men däremot så av jag han rotfrukter och halvklätt till middag, efter första tuggan kväljde han och spydde, så den maträtter gillades inte :p!

Nu natta barnen sen mysa ner sig i soffan med min älskade fästman innan det är dags för att nanna kudden!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0