Brrr

-30!
Varför blir man alltid lika förvånad när det blir kallt?
Hallå, vi bor i Norrbotten, det ÄR kallt på vintrarna! Konstigt vore det annars.

Hade en toppen kväll igår!
Åt middag här med Lina och Ema, barndomskompisar som jag inte träffat på länge! Blev mycket surr, minnen och skratt!
Sen for vi in till Olerys och mötte upp Elin & Jenny.
Där bowlade vi och tillbringade resten av kvällen.
Har inte haft så kul på länge!
Tiden gick så fort, helt plötsligt ser vi hur lång kö det är för att hämta ut jackorna, och när vi tittar på klockan är den 03.00, alltså STÄNGNING!
Kan inte komma ihåg sist jag var ut så länge :p
Var inte hemma fören halv 5, men då åt vi på Max, sen släppte vi av Ema och Lina innan taxin körde hem mig till byn!

Idag mår jag toppen!
Var liiiite trött på morgonen, men det gick över :) inge bakis alls, det enda är att jag är så förbannat törstig!

Lämnat prinsessan hos mommo och Ray tidigare idag, dom ville ha henne där över dagen/natten, så visst fick hon det, var en glad och stolt tjej som mötte upp mommo och Ray i trappen med sin ryggsäck på ryggen :)

For och handla det sista inför julen, det som ska med upp till byn på julaftonskvällen, dvs blöjor, barnmat välling osv...

Och nu på kvällen har vi passat på att slå in alla Alicias julklappar!
Badat Liam och tagit det lugnt!
Nu sover prinsen och jag o Simon se myst ner oss i soffan framför tvn, funderar på att ta fram lite chips och dipp :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Finaste tjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0