Baka baka liten kaka

Eftersom det var så himla enkelt att blogga via telefonen så gör jag det idag också :) oftast när jag inte ids blogga är för jag inte ids sitta framför datorn :p
Men mobilen har man ju nästintill alltid i handen..

Igår var det en bakdag delux!
När jag o Liam hade varit o lämnat sessan på dagis for vi o hämtade upp mamma o for sedan hem hit igen för att sätta igång med bakningen..
Vi bakade kanelbullar, mini cupcakes, sega kolasnittar, mockarutor, negerbollar och muffins :)
Mommo kom också förbi o hjälpte till, men hon gjorde lite allt i allo, plockade ihop i Alicias rum, rensade bort mina döda blommor där ute o var med gossen :)

Efter middagen kom Alicias kusiner, Linnea o Tim o ville att hon skulle komma ut o leka med dom, så då klädde vi på henne så gick vi alla ut :)
När det blev kallt o hon var less ville hon in, o lila bra de för det började närma sig läggdags..
Så in i duschen för skrubbning, för hela hon var full av geggamojja..
Sen en välling och i säng, tog 8 minuter o söva henne, hon var verkligen trött :)



Tog en snabbdusch när hon hade somnat, sen satte jag mig med mina killar i soffan o titta tv resten av kvällen ♥

Idag hade jag tänkt måla bodan, men det tyckte inte vädergudarna att jag skulle göra, så valde att öppna upp himlen även idag!

Så nu sitter jag o Liam i soffan under en filt o myser ♥

Funderar på vad vi ska förs för att tiden ska gå fortare så vi får hämta hem prinsessan!
Det hade ju behövt städas, så månnetro om jag ska ge mig på de?
Hade även behövt sola, men måste ju ha någon med mig som sitter i bilen med Liam o väntar, för vill inte ta med han in i själva rummet då jag solar, tror inte att det är bra alls..

Aja får se vad jag gör..

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0