YES

YEEES, öpnnade precis ett brev från försäkringskassan där det stod:
BESLUT: Försäkringskassa har beslutat att du får hel graviditetspenning from 21 april :)! Skönt..
Fast har förlängt mitt schema till 15 maj, men får se hur länge jag orkar jobba.. Synd att jag är på ett så tungt ställe :/


Hoh vilken jobbigt natt det har varit :( Vi somnade först kl 05.30, Alicia har hostat, hostat o varit ledsen emellanåt.. Hon har inte heller somnat fören då.. Huja va jag har tyckt synd om henne :(

Så idag har det varit en seg dag för oss alla, vi sov till 11, sen på FM har vi segat på här hemma..
När klockan började närma sig 2 så fick vi lite bråttom, eftersom vi var bjudna på kalas kl 5 för att fira Linnea som har blivit så stor :)

Vi for o shoppade lite presenter inann vi gick över för att kalasa, o även Tim o Alicia fick sig varsinn present :) 


Nu så är svärmor, svärfar, linnea o Tim här o ska sova över :) Slipper man vara ensam då S jobbar natt.. 
Alicia har somnat för en stund sen, men har sån hosta fortfarande så hon vaknar av o till :( O ändå har hon fått inhalera och fått molipect.. Bara hoppas att det lättar lite grann iaf.. 
Kommer nog att bli en lång natt..


Näe nu ska jag gå skära upp lite torrkött o vara trevlig med sovsällskapet :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0