Inte göra nånting

Ja då sitter man här hemma själv igen , eller jag är inte helt själv , Ängla är ju här :)
S är hos tandläkaren o Alicia är på dagis .
Väntar på att dom ska ringa o säga att jag får hämta hem henne ♥ Saknar henne direkt jag lämnar dagis!

Försöker frundera ut vad jag ska laga till middag , ett evigt funderande varje dag! Men jag tror jag slänger ihop fetaostgratinerad kyckling o klyftpotatis idag , det lät väl mumsigt :)??

Är rastlös , men finns inget att göra . Som simon säger - Nångång kan man väl känna lugnet o inte göra nånting . Men sån är inte jag , jag vill ha många bollar i luften hela tiden, annars blir jag uttåkad. Har blivit mycket mycket bättre på att försöka varva ner o ta det lugnt , för var jag hopplös . Men efter man fått barn så har det ändrats ..
Varför blir man hungig o sugen på allt när man är rastlös ?



Aja nu ska jag fortsätta att inte göra nånting.


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0