Frossa...

Äntligen tar jag mig tid o ork att blogga lite ..

Igår jobbade jag 7-14.30, o efter jobbet ställde jag mig o gjorde hemma gjord palt som min älskade karl beställt till middag :) Gott!
När middagen var upp'ten så la vi oss alla 3 i sängen för att söva alicia, hon var jätte trött så hon fick sova middag!
Bar ner henne till vagnen när hon somnade o gick över till mamma, för att hjälpa henne att skruva ihop ett skrivbord som oscar fått. Jag älskar ju att skruva ihop ikea möbler, är inte som alla andra :p Blir byggledare o alla måste göra som jag säger, annars blir allt bara fel i mitt huvud :p ..

Kom hem lagomt till idol, direkt idol slutade så somnade både jag o Alicia :p
Blev väckt kring 11, så då förflyttade vi oss till sängen o fortsatte att sova ..


Idag skulle huset ha blivit ihopsatt, men dom sköt upp det till idag, TACK O LOV! Pga av vädret..
Men vi hade fullt upp iaf, grannarna ringde o sa att stormen hade tagit våra isoleringplattor, dom låg ÖVERALLT! Så det var bara att hoppa i regnkläderna o gasa till rutvik för att samla ihop allt.. O fy fan säger jag bara, i SPÖREGN o STORM! Det måste ha sett jäkligt kul ut.. Var minst 40 plattor som flugit iväg, o dom är 2.40x1.20 stora! Tur att dom var lätta så vi tig några åt gången, men när blåsten kom så var dom jävla tunga att hålla fast!
Efter många om o män så blev vi klara, sjö blöta o iskalla!

Stressade hem för att byta om, fixa lunch o åkta iväg på jobbet ..
Skulle ha jobbat 13-21.15, men gick hem halv 8, hade sån jäkla huvudvärk, frossa o var yrslig..
Tog mig en varm dusch med min älsade dotter när jag kom hem, o nu sitter jag under min mojjiga filt, o hoppas på att bli bättre!
Ska strax ta min karl under armen o gå o sova, att jag ens är uppe nu är ju ett under :p
Prinsessas sover redan ♥


I MORGON KOMMER VÅRAT HUS !! ♥ - kameran är på laddning, så det kommer komma uoo många foton här på bloggen!


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0