Julhandlat

Godagens .. Är som dålig på att blogga nu för tiden .. Men tiden räcker inte till, hade vela ha några timmar till per dygn! Haft en jätte mysig helg, i lördags för jag , ellie o barnen o julhandla i Pite ♥ Så nu är några julklapparfärdig handlade, men har några kvar.. Brukar aldrig vara så här seg på att handla julklappar! I söndags var vi o sprang på storheden, o när Simon slutade jobbet så for vi in till stan för att gå på skyltsöndag, men vi MISSADE den, trodde dom stängde 6, men icket.. Första gången jag kan minnas som jag missat en skyltsöndag! Nåväl.. For hem o mös på istället .. Igår for ja o ellie in till stan, vi skulle bara springa en snabb vända på skopunkten, men vi sprang på npgra extra affärer :p Så hela dagen försvann, var även på storheden o böt Änglas sele till en mindre o handlade på willys .. Lagade go´middag igår, lax o potatis. Himla gott va det! Vi äter sällan fisk i detta hus, men ska försöka göra det oftare.. Klädde granen igår också, eller inte helt, satte upp den(tod evigheter) eftersom vi köpt en extra tät gran:p Oså stoppade vi dit ljusen. Nå mer hann vi inte för vi fick kvälls brsöäk av 2 kompisar till Simon .. O när dom for hem så gick vi till sängs .. Lämnat prinsessan på dagis vid 10, o nu sitter jag o äter frukost o ska snart bege mig ut på morgonrundan med Ängla .. Sen blir det soffläge för min del, har så förbaskat ont idag! Ska till läkaren igen imorn , får se vad dom säger .... Dålig samvete har man också för att man lämnar henne på dagis då man är ledig, men hon verkligen älskar att vara där, o det är nog roligare att vara där o leka av sig ett tag istället för att vara med mig som har så ont idag .. Tänk dom som alltid lämnar sina barn på dagis, fulldagar o som är lediga. Tycker det är hemsk, huvva .. Ska dricka upp mitt te o ta på mig varma kläder så jag inte fryser ihjäl, -10 ute! Måste hitta nått billigt täckte till Ängla också , hon fryser också ihjäl snart .. Hon hade behövt ett par skor också.. Hon hoppar på 3 ben då det är minus grader .. Hejsvejs! /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0