Vår lycka !

Nu är det vår !
Promenad nr 2 är avklarad ! Vilket härligt väder de har vairt idag ! Var riktitgt skönt att gå , var till och med tvungen att ta av mig jackan :p Det är så de ska vara .

Snuttan är nu 71 cm lång o väger 9270 g :) Stor tjejen min ! Följer sin kurva kanon fint !
O stackarn har fortfarande feber , nu när ja tempa henne hade hon 39.4 , så ganska hög feber :(


Efter promenaden så tog vi bilen till H&M på storheden , det blev en dyr tripp !
Köpte kläder för 1200 kr !
Men fick mig ett par tränings byxor , linne , huvtröja , en tunn långärmad tröja till Simon och hör o häpna , ett par JEANS ! :D Har inte köpt ett par jeans till mig själv på minst 2 år ! Och Alicia fick sig en skit snygg hello kitty mössa :)

Men nu är de färdig köpt för denna månad ! Och nästa .. Måste börja vara ekonomisk o spara pengar till huset kommer , som man har nån husbuffert :)


Nu ska ja gå ner till mamma o klippa änglas klor , måste vara 3 st för att klippa dom . Stackarn är ju livrädd !
O sen blir det att kolla hockey , Luleå-Skeå , hoppas vi tar dom nu !



Hellre aktiv gökning en passiv rökning ;) Eller ?


/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha fan va jag skrattade åt det där aktiv pökning.

Hoppas sötlöken kryar på sig!

förresten varför är folk så dåliga på och kommentera ?

2011-03-22 @ 21:29:20
URL: http://najag.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-03-23 @ 04:22:05
Postat av: SVAR

Visst är den bra :) Idag är en feberfri dag . Men hur mår stackars tim ??

Jaaadu , förstår inte jag heller . Jävlgt kassa på att kommentera ..

2011-03-23 @ 11:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0