Billy´s Panpizza

Sitter o mumsar i mig en panpizza o dricker äppeljuice , det är dagens middag för mig :)
Inte ids ja stå o laga nån mat till mig själv ..
Hade fått äta vofflor när jag var hos mamma , men var inte det minsta sugen på det , är inte så stort fan av vofflor ..

Alicia ligger o tar en stödvila , efter det ska hon också få lite mat sen knallar vi till Ellie o Tim , så ska barnen få leka av sig o vi prata av oss :)

Var på markaden idag , fy faan så jävla kallt det var , varför ska de blåsa så jävulst ?!
Så vi små sprang genom marknaden , sen satte vi oss o drack kaffe/dricka o gav Alicia lunch ...
O vad är det för jävla mode som har kommit ?!?? Vars fan kan man hitta sig något "normala" kläder ??
Gina var en rolig affär att gå på , EN GÅNG I TIDEN ..

Efter det for vi o böt bil med Simon o sa hej då . Saknar han redan !
Många tycker det är skönt när man blir "gubbfri" o får ha sin egna lilla tid , men jag hatar det ..
Jag hade kunnat vara med han 24/7 utan att bli less !
O samma att många vill fara ut på krogen utan sin karl , varför ?! Jag har skit tråkigt om inte simon är med på krogen ! OKEJ om man någongång vill ha tjejkväll för att prata lite tjejsnack , men det gör man väl ändå inte på krogen ?
Får säkert många reaktioner när jag skriver detta . Men so what , jag tycker så här o de menas inte med att jag tycker att någon är dålig för det ..




PUSS

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0