Rolig kväll :)

Tack alla härliga brudar för en rolig o trevlig kväll igår :)!

Kvällen började hos Hanna , skulle egentligen bara hämta upp hon o carro där , men dom var inte riktigt klara , så jag , simon , alicia o anton gick in o väntade .
Sen skjutsade Simon oss till michaela , o där  var vi hela kvällen tills vi for ut :)

Började med färjan , men där kom vi inte in , för en av oss i tjej gängen hade inte åldern inne , så då gick vi alla på Allstars . Men där var vi inte länge , jag , ida o michaela gick till färjan igeb ...
Var riktigt kul där , massvis med folk !
Kul va det o dansa också , har jag inte gjort på säkert 2 år :) Trodde det skulle bli jobbigt , men nej nej :) Kanske var alkoholen som gjorde det lättare , vad vet jag :)?
Busade till det igår o fest rökte , rökte hela 9 cigg ! Kan lova att det kändes i halsen på slutet av kvällen ....

Träffade mamma o minika där , så vi tig en taxi hem tillsamman :) Kom väl hem kring 2.30 ..

Var sjuuuuuuukt mysigt att få pussa på Alicia när ja kom hem , o krypa ner i sängen o krama om min älskade karl ! Saknade dom varenda minut igår !


Var ganska så trött när sessan slog upp ögonen kl 09.00 ..
Men efter 10 minuter så kom energin från nånstans o vi klev upp , åt frukost o tog oss en uppiggande dusch !
Mådde som jag förtjäna - Kanon bra ! Inte det minsta bakis , fast jag brukar inte bli bakis ..
Eftersom ja inte kände mig körklar så ringde ja mommo o moffa o fråga om dom ville vara chaufför när vi skulle på G-stads marknad , o det kunde dom :)
Så vi , o mamma har varit där . Men vi hade lite otur med vädret . Hann inte gå mer än 5 minuter så öppnade himlen sig o det började att SPÖ regna , så vi halv sprang till mommos syster som bor däår nära o satt där o drack kaffe ett tag ...


På eftermiddagen så for ja , alicia o mamma o storhandla på willys .
Kom hem o började med middagen , Tacos :)
Gjorde iordning chokladmoussen som vi ska avnjuta ikväll framför "Kvällen är din" , alltså snaaart :)! MUMMA !
Kanske slår på en film när det är slut :) 
Lördags mys med familjen , det är det bästa ! 

 En bild från igår :)







Några fler bilder :)





/N

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vilken pingla, vad fin du var:)

2011-06-05 @ 14:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0