Vc-Fabriksordern-Bak

♥ Mammas vackertjej ♥ - Älskar dig !




Väckarklockan dånade 07.30 , ringde VC o fick en tid kl 11 , så det var bara att kliva upp direkt , duscha , äta frukost , packa allt in i bilen o rulla mot Luleå !
Tur att jag packat ihop allt redan igår , blev inte lika stressigt ..

Alicia blev nog åksjuk eller nått , för hon började o spy helt plötsligt i bilen , så det var bara o stanna , byta kläder på henne o försöka få bort det värsta i bilbarnstolen .. Hon har inte spytt nå mer efter det så måste ha varit åksjuka ..

O klart som fan den ska vara vägarbete när man är stressad !
Kom in på VC 11.15 tror jag , men fick ändå sitta o vänta i 5 min , så det gjorde inget :p ..
Kom fram till att jag hade en infektion i kroppen , inte halsfluss eller köttelfeber , men någon infektion/bakterie i halsen , så ska äta antiobiotika i 10 dagar ...

När vi varit på Vc så for vi hem , packade ut ur bilen , gav Alicia lunch , swischade om till badkläder o gick ner till standen :)
Där var mamma o några till ..
Sen kom även Elin , Mira o Juila , mycket trevligt ..
Alicia lekte för fullt med sanden o fick sitta o plaska lite i vattnet :)

Nu på eftermiddagen så har vi hunnt äta middag , vara på kvantum o handlat , tvätta en massa tvättar , gullet har dammsugit oså har jag bakat havrerutor :)

Vi har fått fabriksorden idag - färgsätta huset.
Så har suttit o valt ut vilka tapeter vi ska ha i vilka rum , och våtrumsmattor+tapet i tvättstuga o på toa .
Haft mamma som smakråd :) Tror det blir skit bra !
Ska bara försöka hitta något snygg fondvägg till prinsessans rum , och kanske en svart fondvägg till vårat (har valt en brun nu) men vi får se hur det blir med det ..
Hade tänk isf ha den svarta bakom sängen , hade varit snyggt med en vit väggtext o några vita tavelramar , fast som sagt hade varit jävligt snyggt med svart också :p Beslutångest i de också såklart !


Strax blir det bingen ! Blir en tidig uppstigning imorn , ska hinna gå in på lulebo o säga upp lght , svänga förbi lindex o köpa en uvdräkt till alicia , o barnenshus o köpa en present till albin , sen pjer vi till arnemark o firar stor gossen som blev 1 år igår :) (på alicias bf dag) :)
Om det är fint väder ska vi fara till en strand dära i arnemark , nån pöl :) Ska bli trevligt .. Så håller tummar o tår att det blir sol !



Nu har jag inget mer att skriva - eller jo , Jag älskar er mest av allt - Simon & Alicia , ni är min värld ! Finns inte ett ord som kan försklara hur mycket jag älskar er o hur mycket ni betyder för mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0