JAAAA - Överlycklig !!

Höll på att få ett utbrott igår kväll , när jag skrivit klart hela blogginlägget o trycker på spara & publicera så slutar internet helvetet att fungera ! Fick jävla panik o trodde jag skulle få skriva om allt ! Kände hur det koka av ilska i kroppen , sånt kan verkligen göra mig förbannad ..
Men då kom ja på den brilianta idén att jag skulle gå in via mobilen , o då fanns inlägget på utkast :) Så då la jag upp det via mobilen , o som tur va hade inget av texten försvunnit , för det brukar det göra då det hamnar på utkast ..
Kanske helt ointressant att veta :p


Fick ett samtal idag när vi var på stan , av leif från älvsbyhus .
Vi får huset redan i SEPTEMBER och inflytt slutet på oktober/början på november :D!!!!
Är överlycklig ! Fast samtidigt väldigt nervös o stressad !
Så på måndag måste vi ringa o säga upp lght , o boka en tid med banken ..
Fara o kolla ut kakel till köket , o bestämma om vi ska ha svart kakel med vita fogar eller vitt kakel med svarta fogar , RÅD ?!?? Vi kommer att ha vita skåp luckor o svart bänkskiva ...  
Det far tusen tankar i huvudet , känner inombord stress , fast that´s me , simon sa idag att jag inte skulle rära till det allt för mycket i huvudet o bli allt för uppstressad :p Han vet hur ja funkar , haha :)
Men som sagt , vi är ÖVERLYCKLIGA ! Åååh så spännande !!


Oj va Alicia har börjat gå :) Imorse så släppte hon helt plötsligt o gick från tv bänken till v-rumsboredet , o sen från tv bänlen till soffan , o ska hela tiden gå mellan oss :) Släpper ofta gör hon nu , o går korta bitar ..
Så snart springer hon runt här o vi kommer nog ha fullt upp :)
Mammas hjärta ♥


Idag var det planreat att gå ner till stranden , eftersom solen lös så stort på himlen ..
Mamma o Lotta gick ner före oss o ringde då hon var där o sa att det blåste kalla vindar , så vi ändrade oss o for in till stan istället :p
Köpte jeans shortsen som ja la undan igår , men inte jeansen , för hade behövt en strlk mindre , för när dom går ut sig så skulle dom ha blivit förstora o då vet jag att jag inte skulle ha använt dom ..
Simon köpte sig ett par skor också :) ..

Efter stan så for vi hem , lagade Grekisk pytt i panna o bjöd mamma , mommo o moffa på middag :)
Riktigt gott , så den maträtten rekomenderar jag också ,  o speciellt för er som gillar vitlök ;)

När vi ätit så stressade vi ut till storheden , for på biltema o köpte en cykelbarnstol o en hjälm till Alicia , bolaget o köpte lite alkohol till Simon o Emil , ica maxi o köpte det sista som vi ska ha imorgon :)

Så ikväll har Alicia fått åka sitt livs första cykeltur :) Tack mamam för att vi får låna din cykel ♥



Alicias dagisväska som jag beställt kom idag :) Var jätte fin , så den skulle hon få av momma i födelsedags present :)




Nu ska ja fortsätta o mysa med dom bästa i mitt liv , o mumsa i mig jordgubbar o vattenmeon :)





Over and out !

/N


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att ni får flytta tidigare!! :)



Jag har oxå funderat på de där med kakel nu när vi håller på med köket och har bestämt att det blir vitt kakel med vita fogar, tycker det ser mer rent och fräscht ut så :)

Vi hade tänkt svart kakel först men då kom jag på att vi har svart golv, svart bänkskiva och grejerna som vi ska ha på bänken är svarta så då passar vitt bättre :) Så tror jag att man lessnar fortare på svart :) Men de är ju vad jag tycker :)

2011-06-23 @ 23:53:23
URL: http://emmastromback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0