Stranden - Minigolf - Bajs

Ska börja med att gratta Ellinor & Niklas som gift sig idag , ett STORT grattis o all lycka till er


Blev inge aarons-bad idag , utan vi gick ner till standen :) Lika trevligt o härligt för de .
Har säkert varit fullt i folk på aarons idag , så är glad över att vi gick ner till standen istället :)

Idag var det inte något badväder , eller vädret var det inget fel på , men vattnet var svin kallt , inte alls lika skönt som igår . Så ja o alicia doppade bara fötterna :)
Var nere på standen i 3 timmar , sen gick ja o sessan upp , gav henne mat , sen så duschade vi oss o gjorde oss iordning o for till Elin o dan , Mira o Matti var också där ..
Där har vi ätit tacos o surrat en massa .
Efter middagen for vi alla o spela mini golf , kom på delan andra plats :) Fick hela 3 st hole in one !
Men har blivit myggbiten på benen , så håller på att klia sönder dom !
Fast bortsett från det så har det varit en mycket trevlig kväll med mycket skratt o svordommar :p

Tänkte fara o köpa oss glass o sätta oss på kajen , men när vi for från golfängen så började Alicia hosta så mycket i bilen så att hon spydde , 2 ggr , gjorde det tidigare på dagen också .. 
Så vi släppte bara av dom , så for ja o snuttan hem !
Måste vara jätte jobbigt att ha sån hosta , fast samtisigt är det ju bra att hon får spy upp det .. 


Hände nå jävligt , JÄVLIGT äckligt när ja skulle byta en bajs blöja på Alicia , på nått jävla vänster när ja tog av henne byxorna så sprättade det bajs o hamna på mina underfansar !! Fyyyy faan , fick panik , o som tur är kom det inte in i ögat !! Men äckligt som fan var det !  



Har hällt upp et stort glas med is vatten , o poppat popcorn , så sotter o smaskar i mig det i väntan på att en maskin ska bli klar så jag får hänga upp den o sen gå o sova !


Hoppas på bra väder imorn , men ser inte lovande ut när man kollar på väderprognosen !



Världens vackraste tjej ! - Mamma älskar dig , du är min ögonsten , mitt allt ♥







Saknar dig förbannat mycket Simon ♥
- Jag älskar dig



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0