Regnig dag = Mys

En sån här regning dag avnjuter vi med hemma mys , hela familjen <3

Min älskade karl har dammsugit hela lägenheten , o jag passade på att dammtorka :)!
Ja o Ängla har varit ute på en prommis , blev en kort en , i ca 20 min . Men skönt att komma o få frisk luft ..

Nu sitter vi o tittar på tv o tar det lugnt .
Ska sätta mig på golvet nu o leka med Alicia , kanske öva på att gå också :)
Sen kanske vi hinner slå på någon film innan vi ska till mommo o moffa på middag ..

Måste bara berätta vilken go dotter vi har :)!
Hon pussas o är go hela hela tiden , mot oss o mot alla hennes docker o leksaker , jaa mot allt , till och med dammsugaren pussar hon på :)
O rättvis är hon , ger hon mig en puss så kryper hon till simon o ger han en puss också :)
O när hon pussat sin docka så sträcker hon den till oss så vi också ska pussa den :)
Hon är verkligen go o mysig , har ju varit det hela tiden , sen bäbis . Men efter hon blivit 10 månader ska hon bara pussas o pussas o pussas , o det är så himla mysigt ♥





/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0