Dum jävel ..

Falska människor är nånting jag verkligen hatar !


Bloggar några rader , INNAN jag går o lägger mig .. Tänker inte ta med datorn till sängen denna natt . Ska upp före 6 i morgon , ska jobba 7-13 .. Kan inte minnas sist jag klev upp så tidigt . Puuh va jopbbigt de kommer bli , tur att de inte är så många timmar , och att jag ska på en roligt ställe , som jag varit på mycket förr .. Har även fått jobb på fredag , 7-12 :)



Höll på få ett UTBROTT på mupp jävuln som plogat på våran parkering . Dum jäveln hade hyvlat hela parkeringen och gjort så bilen stod typ 3 dm från backen , så vi höll ju för fan på att köra sönder front spoilern !

Ser inte lika illa ut på bilden ..
Men idiotern hade kört så nära på vissa ställen , så han/hon har haft jävigt tur att inte bilen repats !


Hej då Jul !
Nu är all julpynt ner packat !
Faktiskt ganska skönt .. Ser helt annorlunda ut här nu , har gjort om lite , stoppat undan saker jag hade uppe före jul pyntet o stoppat dit lite nya grejor :) .. Blev nöjd ..
Nu vart jag lite tveksam om ja vill ha vita tv möbler :p Haha .. Men tror de ..
Men jul gardinerna är kvar ännu , funderar på om jag skulle hitta nått fint tyg o testa sy ett par , kan ju inte vara så svårt ?


Idag så har vi varit o fotat söt trollet på Ateljé Grodan :)
Gick huuuur bra som helst , hon var som en riktig modell :) Men hon är ju van , jag fotar ju henne stup i kvarten o har gjort de sen hon föddes :p .. Ibland är de som att hon vet att hon ska charma när man tar fram kameran , sötnöten !
Men fan så dyrt de är men att ta extra bilder , o förstora .. Tog 1 extra bild , utöver dom två som ingick i priset , 9x12 , 200 kr ..
Tog också nått som kallades kollage , tror de kommer bli jävligt snyggt !
Men faaaan va svårt de var att välja ut bilder , hade vela ha alla ! Men så rik är ju inge i världens känna de som ..  

Hon har ju börjat säga mamamamama nu :) Och ibland kommer de bara mama , låter så jävla gulligt <3! Värmer verkligen i mitt hjärta !
Jag älskar dig så oerhört mycket !



Måste lägga in en bild på min smarta lösning av förvaring av toarullar i städskåpet :)
 


Blev lite huller om buller skrivet i detta inlägg :p ..


God natt !

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0