Prickig falukorv !

God morgon !

Sitter o äter frukost med mina underbara <3! Varmchoklad o rostad macka med falukorv på , göttans :)!
Alicia äter en majskrok , hon fick nyss smaka en sked med varm choklad , tror ni hon gilla de , nu direkt jag höjer muggen så börjar hon sprattla o låta mmmhmmhmmh :) Sötlöken !


Hade en jätte trevlig kväll igår med tjejorna !
Först var vi ut o åt på ripan , jävligt god mat o billigt ! 1 drink , grillad oxfilé (mycket mat) o vatten 230 kr ..
Satt där från 7 till 10 :p
Sen gick vi vidare till Allstars , var nästan folktomt då vi kom dit , men sen så vällde det in folk :p Unnade mig en jordgubbs diquri eller va den heter , sååååå jävla god , smakar bara färska jordgubbar ! Mmm ..
Var kul där med , fast krogen är inte min grej nå mer ..
Satt o klga vid bordet att dom spelade så hög musik att man knappt hörde va man täbkte , hahah kom på mig själv att ja lät som en jävla gammel kärring :p ..


Tog 01.05 bussen hem .. Hände en jävligt hemsk o otäck grej på väg hem .... FY FAN !!!!! Usch ..
Varför ??!




Tror vi ska krypa ner i sängen igen o mysa ! Har ju saknar mina två älsklingar nå jävulst !
Förstår inte dom som kan ränna på krogen varenda eviga helg , oså har dom barn o karl som sitter hemma ..



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0