Tid för att blogga

Nu äntligen tar jag mig tid för att blogga :) Haft fullt upp idag , som alla andra dagar :p

Jag o älsko har varit på försäkringskassan o fyllt i nå papper , så han också får börja ta pappadagar .. Mamma o Alicia satt i bilen o väna :p ..
När vi var klara där så gick snuttan o Simon på stan , medans jag o mamma for o stekte lite fläsk :p
Hämtade upp mina hjärtan , han hade köpt ett JÄÄTE fint halsband , en hjärt kudde där de stod världens bästa mamma och ett gulligt kort till mig , tack älskling <3! for sen  till b-näset en sväng o gjorde nå ärenden ..

Simon lämnade av oss hemma o han for till jobbet ..

Har lagat korvsoppa som ja bjudit mamma på :)
Gjort 2 storkok med barnmat , köttfärsås o pasta , och köttfärsgryta med potatis .. Så nu är de fullt med mat i frysen .. Kanske gör nånting med kyckling imorn , så hon inte bara behöver äta köttfärs :p .. Hon börde egentligen få fisk nångång också , men blir som inte att man ger de eftersom man själv aldrig äter de ..
När kan man börja ge fiskbullar i hummersås ??

Plockat o donat har jag också hunnit med .. Hade behövt ta en STOR o grov städning här hemma . Rensa o städa upp i förrådet också , så man ser att det är ett förråd , för de gr man då inte nu , INNAN vi åker till Spanien , skönt att få komma hem till ett städat hem !
Så det får vi nog ta tag i nästa vecka , när Simon jobbar fm .. Går fortare då man är två :p

Jag o lill snuttan har haft en mysig kväll , hon har badat , dränkte vattnet med olja , så hennes torra vinter hud försvinner !
Efter badet mojjsade vi ner oss i soffan , o de tog 5 minuter så sov hon :p .. Sötlöken <3
Guud så kul hon tycker det är när jag läser igglepiggle boken till henne , hon bara skrattar o skrattar :) Ska fara o köpa dom andra bövkerna , o kaske en dvd film  :p ..


Nu kolla färdig halv åtta hos mig , o sen kolla sofias änglar o hemlig miljonär ..
Så de kommer bli en lip kväll känner jag på mig !



/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0