Mys morgon ♥

God morgon!

Legat o myst i sängen ett bra tag på morgonen med en febrig liten tös ♥ Tänder på g.
När vi låg där i sängen så slog det mig att det snart är 2:a advent, o det är fortfarande inte vitt på backet! Blir väldigt deprimerad!
O på råga till allt så har jatg ju glömt att köpa en julkalender till oss var, så det måste inhandlas idag!

Nu har vi precis fått i oss frukost, o ska göra oss i ordning för att gå ut en promenad med Ängla, ska mojjsa in alicia i vagnen så hon får det varmt o skönt, men samtdigt friskluft!

Idag kommer världens bästa Ema på besök, som jag har saknat henne!
Man träffar henne inte så ofta nu för tiden eftersom hon flyttat till Sthlm, o snart ska fara o resa i flera månader!
Min bästis som jag haft sen jag flytta till Sverige, var 3 år, träffades på flygplatsen till och med!
Sen av en slump så bodde hon ovanför oss på tuna!! :)


Idag är det fredag, o HELG! Härligt . Simon slutar 14, så det blir att mysa på heeela helgen.
Svärföräldrarna kommer imorgon, Simon, ellie, jens o dom ska på kulturenshus på tornedals kväll .
Så jag o Niko är med barnen :) ..



Var hos läkaren igår, o blev sjukskriven 2 veckor. Hoppas att det hjälper att gå hos sjukgymnasten ...
Han trodde att det bara skulle bli värre med tiden eftersom jag blir tyngre, men vi får hoppas att det inte blir så!




Näe nu rinner tiden iväg, börja göra oss i ordning!



/N

Ps. Tack sara flr hjälpen, det funkade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0