Ef/kvällen

Sitter här med tända ljus o väntar på att min älskade karl ska komma hem , som jag saknat honom ♥
Har knappt sett han sen i söndags , han har bara jobbat o sovit , jobbat o sovit . Ska bli såååå skönt o mysigt att få ha han vid min sida i natt , hela familjen blir hel ♥ Åh va vi ska mysa , ska ligga på hans arm hela natten lång !



Jag o Alicia har varit på en liten cykeltur ikväll , vi skulle till maxi , men ångra oss åter igen när jag titta på himlen , tur var det för det började o regna ! Vi får till mommo en sväng , o sen fortsatte vi till bäste Hanna o lilla lin , som nu inte längre än så liten , snart hela 2 år :)
Linn o Alicia har lekt på o jag o Hanna har suttit o surrat . Alltid lika trevlig ♥
Men det måste ske oftare kvinna !


Nu ikväll så har momma o gammel moffa varit förbi :)
Såklart så har hon stoppat in all tvätt i garderoben , som hon tvättat hos sig , o manglat i vikt så snyggt , du är världens bästa ♥
SUttit o pratat vid köksbordet , allt mellan himmel o jord .
Ni är bäst mommo o moffa - Älskar er ♥

När dom får så fick alicia hoppa i badet , eftersom hon hade allt möjligt i håret o ansiktet , kaka , gröt , smör o lite sånt :)
O nu så sover hon så sött .


I morgon är en spännande o stor dag :)
Så vi ska också gå o lägga oss i tid , för det blir en tidig uppstigning i morn .
Ska vara på dagis kl 8.45 , o den tiden brukar vi ligga o snarka !
Nu har det "verkliga" livet kommit i kapp oss . Tidiga uppstigningar o jobb , bläää ..
Men det blir säkert skönt när man fått in det som en rutin :)

Det som kommer kännas jobbigt är när båda två jobbat fm , för då måste vi upp före faan eftersom vi måste till rutvik o lämna prinsessan på dagis , så det blir ju en omväg , men tur att det inte är så länge iaf :)




God natt gott folk !


/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0