Sol sol , strålande sol :)

Fy satan va less jag är på att nysa ! Nyser minst 10 ggr per dag , känns som att jag kan det där nu ..  snorar , o kliar i näsan o ögonen . Varje morgon känns det som att nån slagit mig med en stekpanna , huvudvärk från helvete o är skit trött ! Förkylning blandad med allergi är nog sjukdommen jag har .. 
Borde fara på apoteket o köpa lite allergi piller . 
Konstigt ... För har inte kännt av snömöggel eller pollen på länge nu .. 

O lill trollet har också blivit förkyld , eller har varit det i npgra dagar nu , snorar som bara den , o är lite rosslig av o till . Men vi får HOPPAS o hålla tummarna att inte den där förbaskade jäkla hostan kommer tillbaka !

Det som gör en på bra humör är ju när man tittar mot spjälsängen på morgonen , så står världens gladaste tjej o tittar på mig , o blir överlycklig av att jag har vaknat :) Och vädret så klart , när man kollar ut , stålande sol , men ser att träden håller på att gå av av blåsten , hoppas bara det inte är kalla vindar .. För ja , alicia o ängla har gjort oss klara för att gå ut på en promenad .

Haft två mysiga tjejer i sängen i morse , Ängla har smygit upp i sängen när Simon for på jobbet , så när jag vaknade på morgonen så kom hon uppkrypandes o borra in hela nosen/ansiktet i nacken på mig :) Gosigare vovve får man ju leta efter !


Igår så gick Alicia runt hela v-rums bordet , nu går det fort , snart går hon utan att hålla i nått :) Fast tror det är ett tag kvar tills dess ..  
O stor tjejen blev ju hela 9 månader igår , lika gammal som en graviditet :p
Man säger ju att det tar 9 månader för kroppen att återställa sig efter en graviditet , man kanske borde producera igen nu då :)? NÄÄ inte än inte ... Ska passa på att ge Alicia all tid som finns , innan man måste börja jobba igen ! Usch vill inte ens tänka tanken att lämna henne på dagis !



Nu ska vi gå ut o njuta av the sun :) Om någon vill haka på så hör av er .


/N



Kommentarer
Postat av: Anonym

De tar faktiskt upp till 2 år innan kroppen är återställd efter en graviditet :)

2011-04-18 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0