trevligt ..

Viket superduper trevlig o kul kväll de har varit , först after work på olivers , sen fort hen till min lilla sessa som varit med mamma o helene , oså kolla vi idol , surrade o drack lite gott , fast ja höll mig till julmust så klart :)
Detta måste vi göra om , ska köpa nå spel som vi kan spela :)
Hade vela ha spelet "med andra ord" , får önska mig den av tomten :)

Maten var väl sidådär ikväll , tycker de blir sämre i sämre , ska nog prova på after worken på anfion nästa gång , sägs ätt de är bra där ..
O stackars alicia har fått nå utslag i ansiktet , ja måste ha fått i mig nått konstigt .. Vissa grejer va lite starka , kan nog vara de ..

Har varit o skjutsat hem dan o elin , o nu ligger vi i sängen ..
ÄNTLIGEN får ja sova med mitt stora hjärta igen , nu så är han ledig i en hel vecka :)!!

Imorn ska vi nog fara in till stan en sväng , hitta en fars-dag present till svärfar o kanske göra bort några fler julklappar .. får se ..
Hade vela fara på bernenshus o toys också o shoppa lite julklappar till lill gumman , med de gör vi nog då lönen har kommit :D!


God natt folket !

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0