Bus

Är väldigt upprörd ! Har precis prövat ett par jeans ja hade innan jag blev gravid , fick upp domm till halva låren , FY FAN så deprimerande ! Usch , man ska fan inte pröva gamla jeans , nu är ångesten tillbaka , VÄLKOMMEN ! ÅÅHHH !


Jag , Alicia o mamma har varit o strosat på stan idag :) Ätit lunch på Waldorfs , var riktigt gott , bra buffé hade dom .. Hade tagit med mig lite mat till lill snuttan också , hon åt hur bra som heslt idag med :) Hon blev till och med sur för att jag gav henne för sakta :p sötlöken <3


Nu så sitter ja , mor o lill hjärtat o kollar tv , snart kommer S hem från jobbet , längtar !
Oscar o hans kompis har varit här o käkat lite plättar , o pluggat spanska .

Kan ju säga att jag är KASS på att steka plättar , har stått o stekt i 1 1/2 timma ! Fy fan ..
Blev så less att lillebror fick ta över , o han va mycket duktigare än mig :p O han är 13 !! Skämmit :p ..
Tur att Simon kan steka plättar iaf :p
Här är en bild på nån plätta , dom åkte i vasken tillslut:p



Lillebror<3

 

Jag o mor <3



Bus för hela slanten :)



/N


Kommentarer
Postat av: johanna

snygga plättar ;)

2010-11-24 @ 23:38:23
URL: http://johannnaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0