Ajaj...

Ska börja med att klaga o gnälla. Har så förbaskat ont, övningarna jag fick i hemläxa av sjukgymnasten hjälper då ingenting! Ska till läkaren(igen) i morgon, få se vad dom säger .. Kanske måste börja använda sånt där bälte? Jaa allt för att få bort smärtan! Sjuksrivit mig i morgon, för ont för att jobba .. Slut klagat. Idag har vi haft en mysig familjedag ♥ Vi alla 3 har varit lediga, Simon fick inte jobba pga av dygnsvilan, jag var ledig o då fick ju självklart våran prinsessa också vara ledig från dagis ♥ Så på morgonen har vi myst på, pappa S fick sovmorgon en stund . Dansat o busat för fullt efter frukosten, o när S vaknade så gick jag på morgonrundan med Ängla. Efter det så hade jag ju så klart ont som bara den .. Så vi tog det lugnt innan vi tog tag i sista julklappt handlandet. NU äntligen är nästan alla julklappar köpta. Den enda vi har kvar att köpa till är mamma, oså Simon :) O har ingen aning om vad dom ska få heller .. Vi åt lunch på mat&prat, som jag längtat efter en BBG rostbiff fucaccia, o det kn*lla i mun ;p mmmhmm .. Väl hemma, började jag med maten, ungstekt falukorv med potatismos, det var också himla gott! Varit sugen på det länge. Blev sen middag eftersom vi åt lunch .. Badat med gumman ikväll också, o när hon var klar o simon hade tagit upp henne ur badet så tänkte jag lyxa till det o spola upp ett till varmare bad med ännu mer skum o bara slappna av. Men mitt i allt go varm vattnet SLUT! Nånting jag absolut inte är van vid :p Så det var ju bara att spola av sig i iskallt vatten! Hoooh .. Inte så konstigt att vi fick slut varmvatten, eftersom det varit strömavbrott en längre tid tidigare idag, oså körde jag diskmaskin o hade redan fyllt upp badkaren 1 gång :p .. Från de ena till det andra... När man äntligen trodde att alla dessa husinbrott var över så börjar det om! Ska man behöva gå o vara rädd nu hela tiden ??! Faaan också. Blir att ringa imorn o beställa larm o kameror! Kosta va det kosta vill! Ska gå o renbädda, sen bädda ner oss under täckerna o soooova. God natt gott folk .. Ps. Kan nån snäll själ förklara varför all text i mina inlägg sitter ihop??

Kommentarer
Postat av: Sara

använder du dig av iphone eller liknande? då blir de så av nån anledning vet inte vad man måste göra åt de. men använder du datorn kan du trycka på "ändra redigerare" längst ner till höger under textrutan du skriver i

2011-11-30 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0