fler timmar!

Önskar att dygnet hade haft fler timmar, för att hinna göra allt som man vill!

Nu har 2 veckor gått sen jag började jobba, fått bra med jobb och hamnat pp bra ställen :)
Känns nu bra och börja jobba igen, visst hade jag kunnat jobba 50 och varit hemma med barnen 50, men tyvärr så styr dom där jävla pengarna!

Och en sak till som är tjorvigt nu när man börjat jobba, att räkna kcal!
Gick hur bra som helts, och glad var jag över att äntligen hittat en bantnibgsmetod som faktiskt passhade mig, jojjo bantare som jag är!
Men det är ju ett jävla planerande, måste hela tiden laga och beräkna maten dagen innan som man ska äta dagen efter.
Så det har ju nu runnit ut i sanden, men har ju i bakhuvudet på ett ungefär hur mycket jag ska äta och vad.
men som sagt, gick jäkligt bra!

Stora tjejen har sovit hos mommo och ray i natt, över lycklig tjej som for härifrån igår :)
Nu på morgonen har jag och Liam inte alls haft bråttom upp från sängen, legat och myst o busat innan vi klev upp och åt frukost!
Nu har jag precis druckit en vanilj latte, ska klä på oss för att ÄNTLIGEN gå en promenad efter hur länge som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0