Blahaa blahaa

Helgen är förbi och ännu en helg är snart kommen!
Hade en toppen helg, trodde den skulle gå jätte långsamt då Alicia och Dimon for upp till byn ensamma, och jag i Liam stannade hemma, men har haft en fullspäckad helg!
På fredag ringde maria och Johannes o frågade om vi skulle äta middag tillsammans så jag och Liam slapp äta själv, javisst sa jag, så dom kom över med en massa ingredienser, så vi kunde tillaga baconinlindad kycklingfilé och klyft potatis, blev mycket smarrig, mamma och Ray var också här, så även dom åt middag med oss :)
Sen kom Ema, så vi tjejer satt och pratade om allt mellan himmel och jord, blev en sen kväll, la oss kl 2 :p

På lördagen så började vi morgonen med en lång promenad, for sedan och handla och sen lagade vi middag tillsammans igen, jag, Ema oxh grannarna :) denna gång blev det grekisk pytt i panna och pannacotta till efterrätt, sååå jävla gott!
När Liam hade somnat så spela vi kort :)

Och som en bra avslutning på helgen for vi till Ikea på söndagen :)
Mommo och moffa kom och var barnvakt till Liam, så for jag, Ema och Maria :) blev lite smått och gott därifrån!

Hann inte vara hemma länge så kom mina saknade små älsklingar hem ❤ som inte alls verkat ha saknar mamma, hon har även hon haft fullt upp :)

Inskolningen i måndags gick sådär när jag lämnade han.
Han blev jätte ledsen :(
Men när jag kom och hämtade han sen efter lunch hade det gått jätte jätte bra ❤
Natten mot igår fick Liam jätte hög feber, hade inte en gång under 40 feber på hela dagen, stackarn var jätte loj och hängig, ville för det mesta sova.
Så Alicia fick också stanna hemma från dagis, men hon for iväg på egna äventyr i nån timma med Lisen och Johannes, mycket uppskattat av henne och mig så klart :) så slapp hon bli uttråkad här hemma!

Idag när vi vaknade hade Liam vara 37.8, och mitt på dagen 37.4, men nu på kvällen gick den upp till 38.4, så får se hur det ser ut imorgon!

Älskade mormor kom hit på morgonen, så jag slapp dra med Liam på dagis när jag lämnade Alicia.
Köpte med mig lyxfrukost på vägen hem från dagis, som jag och mommo lyckade i oss, räksmörgås :)
Sen for vi till mommo, där Liam fick stanna en stund så jag passade på att fara och sola o byta stövlar som jag köpt till han som var för små, men även dom jag böt till var för småa!
Han har alldelens för tjock vrist! Då vete tusan vad jag ska köpa för stövel?!?? Någon som har tips?

Ikväll har vi varit förbi min låtsas pappa och hans tjej Marie, för att få träffa "lilla syster" Alice :) oj så liten och söt hon var ❤ och Alicia blev dom vanligt jätte kär, och ville att vi skulle ta med henne hem, och när jag sa att det inte gick skulle vi köpa en likadan på Willys ;)
Mamma och Ray var hemma med Liam medans, eftersom att han varit sjuk, så ville inte ta med han. Tack för att ni kom ❤

Nu ska jag äta lite kvällsfika och se idol med min bättre hälft ❤

/N


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tre torns stövlar kanske funkar?!
Det är dom enda stövlarna jag får på Elliot eftersom även ha är rätt kraftig ;) Dock rätt så dyra (Om man jämför med andra "enkla" stövlar) :P

2013-09-04 @ 22:48:44
URL: http://pluppi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0