Trevligt

Lördagen var hur trevlig som helst!

Lämnade barnen hos mor och Ray på dagen, for och snabb handla det sista och sen hem igen för att göra oss i ordning och förbereda maten lite :)

Kring fem kom alla, vi blev 8st, några som inte kunde komma, men vi hade lika trevligt för det :)
Åt god mat, spelade spel och surrade, kvällen bjöd även på mycket skratt!
Bestämde oss sedan för att gå ut, då det var bar tömning på Allstars så fick det bli att fara dit!
Som alltid är det roligare på förfesten! Men nog var det kul ute också :)
Kom hem just innan 3 nån gång, Simon somnade direkt vi kom hem, men jag passade på att äta lite left overs, jäkligt gott!

Sov till elva på söndagen, och låg i sängen till ett :) som riktiga ungdomar!
Åt frukost, duschade och städade undan lite innan vi for och hämtade hem våra efterlängtade barn ❤ som hade haft det hur bra som helst :)

Väl hemma igen förberedde vi middagen, Simons chef och dotter kom sedan och grillade med oss :)
Blev en sen kväll igår med, gick och la oss ett tror jag :p

Jag och barnen sov till 10.20 igår :) en välbehövd sovmorgon!
Var bara inne på förmiddagen med efter att mormor och morfar varit här och druckit kaffe gick vi ut för att få friskluft! Och var ute i nästan 2 timmar :)

När Simon kom hem blev det att gilla, IGEN! Lite smått less på grillat faktiskt, men det blev så mycket kött som vi inte grillade sen helgen så var tvugna :p

Efter middagen kom mamma och hämta upp mig, sedan hämtade vi upp Ema och for o sola :)

När barnen hade somnat, kollade jag och hjärtat film, Sune i Grekland :)
Och efter det låg vi kvar i soffan och surrade en stund innan vi gick och la oss!

Nu idag har det inte hänt så mycket mer än att vi lämnat Alicia på dagis, och Liam har bas vaknat från sin lunchvila, så nu ska det busas med honom :)


2 dagar tills jag åker till Sthlm! NERVÖST!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vart brukar du sola?

Svar: Solsystemet :)
Nathalia

2013-05-14 @ 19:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0