Växer och växer

En fullspäckad tisdag börjar nu lida mot sitt slut.

Morgonen började med det vanliga, äta frukost och göra oss klara för att föra Alicia på dagis.

Hann bara hem och vända innan det var dags att åka till VC för att ta cellprov.
Gjorde bort att väga och mäta Liam på samma gång, då jag ändå var där!
Annars hade jag fått fara tillbaka till imorgon, hade en tid då.
Gossen vägen nu 10.620g och är 73,5 lång :) han växer så det knakar!

For sedan hem, Liam somnade i bilen, så lyfte över han till sängen där han fortsatte att sova tills jag väckte honom just innan ett, så att han skulle hinna äta innan det var dags att hämta hem gumman :)

Hämtade hem en trött tjej från dagis, bara sovit 10 minuter på vilan!
Så när vi kom hem ville hon direkt kolla film. Och det gjorde hon tills hon somnade just innan middagen!
Fast hon klev upp med jämna mellanrum och drack oboy o tittade till mig och Liam :p

Då barnen var så lugna och roade sig själv passade jag på att dammsuga och skura hemmet!

Nu ikväll har jag tränat, och medans så har barnen lekt med Simon i Alicias rum :)
Efter träningen hoppade jag och Alicia in i en dusch, och när vi var klara ville hon bada en stund efteråt, och det fick hon!

Resten av kvällen har det inte hänt så mycket, Liam somna just efter åtta, Alicia har tittat tv med oss och nu ligger vi alla i sängen o tittar på Emil i Lönneberga och ska sova!

God natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0