Skoter-lördag :)

Härliga lördag uppe i byn!
Morgonen har vi myst på inne, pga av VÄDRET, dom vanligt när vi kommer har vi otur med detta väder!

Mot eftermiddagen blev det varmare, så då klädde vi på oss och åkte på en skotertripp, jag, Alicia, Simon och svärfar :)
Liam fick stanna hemma med fammo.
Faktiskt min första långa färd jag kört, körde nog 4 mil :) riktigt kul! Har varit då feg förut, och fråga mig inte varför! Eller justja, har ju inte haft förarbevis (harkel) ;)
Alicia åkte på farfar, och somnade på skotern :) Gullungen!

När vi kom hem så fick vi nästan middagen serverad direkt :) riktigt god mat! Synd att jag bara får äta små portioner, för jag hade kunnat äta mycket mycket mer, bara för att det var gott! Dock är det nog därför man aldrig gått ner ;) eller va tror ni?

Efter middagen kom Simons moster med familj, så då har vi suttit och surrat.
Och när dom for så badade vi först Liam, sen Alicia och sedan tog jag och Simon o bastade VARMT, väldigt varmt, Simon fick för sig att han skulle lära mig att basta hårt, tillslut fick jag sätta mig på golvet!

Nu sitter vi i soffan, och tar det lugnt framför tvn, dom andra snaskar godis medans jag kollar på, kan ärligt säga att jag har stoor lust att hälla i mig allt godis o chip, ser förjävla gott ut!
Men jag går o tar lite kvarg istället, haha :)
Barnen sover så gott, och jag ska faktiskt snart göra desamma!

God natt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0