Så härligt!

Vilken härlig dag det varit!

Strålande sol och varmt. Tack för det!
Varit ute från 10.30-16

Dagen har vi spenderat i slalombacken. Åkt madrass och grillar korv :)
Kan tala om att korven knu**ade i munnen på mig, fasiken så gott det var!

For sedan hem, och stannade på gården innan vi gick in för att äta middag.
Till middagen kom Tim, och ingen blev gladare än Alicia :)!
Efter middagen gick vi ut igen, barnen, Sinon och svärfar for på en skotertur, medans jag, Monika och Liam tog en promenad! Välbehövd eftersom jag inte tränat nå sen vi kom hit!
Imorgon blir det en mycket längre promenad.

När vi kom in slog vi på hockeyn, och där har vi suttit bänkade hela kvällen :)
Och dagen kunde ju inte sluta bättre då det blev vinst :D!!
Barnen dom har busat på, ätit sitt påskägg och badat :)
Alla barnen somnade fort ikväll, inte konstigt då dom varit ute hela dagen lång :)

Nu ska jag äta en apelsin, sen gå till sängen, Skalmanklockan har ringt för länge länge sen.

God natt!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0