Grattis älskade son ❤

Tänk att våran prins fyllde 1 år igår, helt sjukt vad tiden bara springer iväg!
Känns som att man knappt hinner med.
Och snart börjar han dagis också, han är med andra ord ingen bäbis längre :(

Så igår var det en fullspäckad dag!
Började morgonen med att sjunga, det var det första Alicia gjorde när hon slog upp ögonen :)

Efter frukosten började jag att baka, gjorde två kladdkakor, dubbelsats negerbollar och en tårta.
Sen gick vi ut, och kollade när älskade mormor planterade mina blommor ❤
Och njöt av det fina vädret.

Väl inne igen passade jag på att städa lite då Liam sov i vagnen :)
Och när han vakade fick han öppna ett paket :)

När pappan kom hem åt vi middag, och sen fick han öppna resten av paketen, eller Alicia fick öppna dom rättare sagt, för Liam brydde inte om att öppna dom :p
Även Alicia fick paket, överlycklig tjej :)

Sen kom folket och firade våren älskade son :) och då kom ännu mer paket, till dom båda!

När kvällen var kommen och alla hade farit em fick barnen duscha och sen hoppa i säng, båda två somnade på några sekunder! :)
Och jag o Simon spelade två rundor Chicago.

Idag har jag och barnen varit på Tuna beachen med mormor, mamma och Ray, och där var vi från kl 11-15.30 :) vilket kanon väder!

Ikväll har Elin och Matti varit förbi för att fira gossen, så har fikat och suttit o surrat.
Gick sen ut på altanen där barnen fick bada i den ny poolen Liam fick igår :)
Sen fick dom dusch och nu sover Liam(har sovit sen åtta), men Alicia kommer inte till ro riktigt, men snart sover hon nog också!

Hoppas på va väder imorgon också :)!!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0