Hur mysigt som helst ❤

Imorgon början ännu en ny vecka, helgerna bara rusar förbi!
Iofs så gör veckorna det också!

I fredags på dagen var jag och barnen och stor handla, mormor och morfar var även med :)
For och köpte lite mer färg till staketet också!

På kvällen for vi hel familjen in till stan för att se på rix fm festivalen, där mötte vi upp familjen Tandlund och Matti med familj.
Barnen fick sen åka en massa karuseller, vilket dom älskade :)!
Synd bara att det ska vara så jävla dyrt, 6st biljetter för 200kr!
Fan på grönan och Liseberg betalar du lite mer, men då får man åka hur mycket som helst!

Jag menar tänk om man har 3 barn, varsitt åkband(6biljetter) 600kr!!
Och då vill dom ha sockervadd och sånna grejer, så räkna 1000kr på att gå på ett litet jävla tivoli, helt sjukt!

Kom hem rätt sent på kvällen, klockan var nog närmare 22, satte oss och år kvällsfika allihopa, sen fick barnen snabb duscha och hoppa i säng, båda somnade på 1 sekund!
Och sov till 10 på morgonen dagen efter, skönt med sovmorgon!

I lördags på dagen var vi ute och arbetade hela dagen lång.
Morfar och Simon höll på med att klä in altanen, mormor målade lite grann, jag underhöll barnen, och sen när Liam somnade började jag med alicias altan och räcke på sin lekstuga, med hjälp av Simon så klart, fast sen tog han helt över :p och varför vet jag ej, tyckte det var kul att snickra :)
Alla barn fick också hjälpa till att skruva, duktiga var dom!

Kvällen spenderade vi faktiskt inne i stan, på hamnfestivalen med några vänner :)
Mormor och morfar var barnvakt.
Man tror alltid att det ska vara roligare än var det är, man är som rädd att miss något!
Var inte alls lika kul som jag hade förväntat mig!
Fast då tog vi det himla lugnt eftersom vi skulle upp tidigt idag!

Idag har vi spenderat hela dagen i storforsen med mamma, Ray, mormor och morfar :)
For härifrån kring 11 och kom hen efter 20 nångång.
Har haft det hur toppen som helst, med god mat , bus, bad och fantastiskt vackra vyer ❤
På vägen hem ville morfar visa ytterligare fina ställen, så vi for och kollade runt, stannade på några ställen och till sist avslutade vi våran lilla road tripp med att hämta lite källavatten från ett jätte fint ställe!!

Detta måste vi verkligen göra om!

Nu ligger vi alla i sängen, Liam ligger och sover här brevid oss i sin säng, och Alicia fick sova med oss i natt ❤
Så vi ligger här och ser på Pippi :)
Blev lite tokigt då hon sov hela bilvägen hem :p

God natt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0