Skärpning

Oj, längesen jag skrev sist.
Men har varken haft tid eller ork.
Hur fasiken hinner/orkar dom här stora mammabloggarna att blogga var eviga dag, flera gången om dagen med ett mils inlägg?
Fast iofs, skulle jag får pengar för att blogga, hade nog mina fingrar gått i ett!

Vad har då hänt sen sist jag skrev?

Jo, i fredags vart vi bortbjudna på middag hos grabbarna Tandlund's, det bjöds på plankstek och pannacotta! MUMMA!
Barnen lekte på för fullt och vi vuxna snackade en massa skit som vanligt :p

Lördagen spenderades hemma hos oss, var fullt hus!
Mormor hade sitt 70års kalas här.
Vi var nog en 20st.
God mat, som hon hade beställt från Kalaskulan.
Förätt: Skagenröra
Varmrätt: Pepparbiff, potatis och champinjonsås
Efterätt: Blåbärscheescake med vanlijgrädde till.
Var riktigt gott!
Drack även gott till!

Efter maten så spelade vi spel, där vi alla fick oss ett gott skratt!
Om ni aldrig spelat "Absolut överens" så rekommenderar jag det! Skit roligt sällskapsspel!

Barnen lekte så bra ihop och hade jätte kul! Lekte, kollade film och åt chips o godis!

I veckan har vi varken gjort eller hänt något speciellt.
I tisdags var jag och Liam och hälsade på bästaste Ema, som flyttat hem igen ❤
Igår så kom hon hit, tidigt på morgonen.
Och på förmiddagen kom även Lisa och Elliot och hälsade på :)
Var så kul att se Elliot(han och Liam är född samma dag), båda har dom växt sen dess!
Så vi satt och surrade på :)

Idag har vi varit på babysång, jag och barnen, mamma och Ellie med barn :)
Det var uppskattat!

Nu sover gossen, och Alicia står och säger -Mamma, kom och lek i min jum :) så måste väl gå då :p
Men en stund, för hade behövt börja med middagen, som kommer att bestå av Kättfärslimpa, potatis och sås!

Ha de gött!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0