Piffat till lite..

Sådärja, då har jag tagit mig tid att fixa till lite här på bloggen.
Eller fixa till och fixa till, bytt bild, stackars liam har ju inte varit med på bilden, så nu är han också med :)
Har velat göra det länge, men har ärligt talat inte orkat.
 
Idag har Alicia varit ännu en dag på dagis, själv.
Och det hade gått jätte bra :)
Efter dagis for vi och snabbhandlade på ica maxi, hömtade upp Ema och sen hem igen.
Gjorde middag, som idag bestod av älggryta och ris!
Mannen i huset for iväg till boden med grannen och en till för att fara på skjutbanan och skjuta lerduvor :)
Så där har han varit hela kvällen.
 
Maria och Lisen kom förbi och har varit här hela kvällen, så vi har suttit och surrat och barnen har lekt, och även dom andra älskade grannbarnen ❤
Plockade fram kvällsfika, så alla barn har ätit kvällsfika här ikväll :)
Lisen och Alicia har badat badkar innan det var dags för att sova!
 
När alla hade gått passade jag på att dammsuga och skura, och sen satte jag mig och spela Chicago med Ema, som vann överlägset båda gångerna!
Men hon muntrade upp mig med att säga: -Ja men du har ju iaf tur med kärlek, så låt mig nu har tur i spel iaf :) Haha!
 
Nu sitter vi här, jag och mannen i mitt liv vid köksbordet, han med telefonen i handen, och jag vid datorn, kärlek på hög nivå med andra ord ;p
Nääe skämtosido, vi ska faktiskt krypa ner i sängen strax ❤
 
Sökte tre jobb igår, så håller tummar och tår på att dom hör av sig!
Ska även söka lite andra jobb, har lust att helt byta yrke, då det känns som att det yrke man har nu bara pissar på en! Man ställer upp i år, men får ingenting tillbaka!
Igår var jag så besviken, ledsen och ARG, så hade ingen lust alls att börja jobba med det jag gör igen!! Blääää...
 
God natt allesammans.
Tidig uppstigning imorgon igen, dagis, promenad, tandläkarbesök med Alicia och styra kosan mot byn står på schemat!
 
 
❤ Livet utan er skulle vara som en sommar utan sol ❤
❤ Ni är mitt allt, jag älskar er Simon, Alicia & Liam ❤
                              
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0